Pool puhkusest läbi – muljed Tenerifelt vol.2

posted in: Personaalne, Reisimine, Üldine | 0
teide_christmas
24. detsembril sai täidetud ammune eesmärk ja El Teide rattaga ära vallutatud

Ongi jõulud läbi ja pool puhkusest Tenerifel hakkab ühele poole saama. Eile (27. dets) kolisime oma rannakodust mägedesse ja suureks rõõmuks selgus, et siin on ka enam-vähem mõistliku kiirusega (alla 1,1mbit, ülesse kuidas kunagi) internet. Pean saladuskatte all tunnistama, et eile tekkis mul esimest korda siin olles tõsine igatsus arvutiga mingit tööd teha 😉 Vaatasime üheskoos eile ETV AK-d ja Sporditähti ja tundsime vist veidi koduigatsustki…

See kadus muidugi kiiresti, kui hommikul silmad lahti lõin ja päikesetõusu ja mägesid vaatasin – lihtsalt väga ilus ja suvine on siin mägedes. Käisin täna veidi rattaga ka sõitmas – El Riost Vilaflori. Päris tõsised tõusud olid ja tee oli rattureid paksult täis. Jalad on juba mägedest kanged ja homme viin ratta tagasi ka. Ei tohi üle pingutada! Kokku sai ca. 250 kilomeetrit siin kangutatud. Pildil on näha, kuidas ma jõululaupäeval lõpuks eelmisel korral pooleli jäänud eesmärgi El Teide vallutamisest läbi raskuste ellu viisin – kokku kulus ligi 8 tundi ja ilmselt omajagu kaloreid…

Mis me siis veel vahepeal põnevat teinud oleme? Käisime Tenerife Kompassi poolt korraldatud päevasel saaretuuril – soovitan seda soojalt – meie giid Eike suutis päevaga meile sellise koguse teadmist jagada, et pea oli õhtul paks. Lisaks nägime ära suure männi, El Teide, Masca uskumatu maantee ja palju muud põnevat. Saime proovida malvaasia veini ja korraliku kõhutäie kohalikku lõunasööki. Nii, et väga hea value 😉

Samal ajal kui mina rattaga mägesid vallutasin, on teised veetnud aega eelkõige rannas lebotades. Vahepeal kujunes juba täiesti rutiiniks, et kell 8 läks uni ära, tegime üheskoos suurema hommikusöögi ja kohvi ja siis kusagil 10 paiku tiksusime alla randa. Seal natuke päikest, siis lõunaooteks üks jäätis, siis jälle natuke päikest ja ehk kiire ujumine, siis tuunikalasalat ja üks õlu, siis natuke päikest. Siis vahelduseks üks jäätis ja siis veel korra ujuma ja siis juba koju tagasi, et kella 19ks kui päike loojuma hakkab, saaks õhtusöögi ja sangria rõdule valmis panna. Kell 21 tuli juba uni peale ja nii need päevad läksid…

Õnneks murdis rutiini uude majja kolimine ja nüüd oleme ookeanist ca pooletunnise autosõidu kaugusel. Homme on plaanis veel mõned rattaotsad teha. Ülehomme plaanime minna Loro Parque-i ja lisaks tahaks veidi matkata ka saare kirdenurgas. Aastavahetuse plaanid on veel lahtised…

Uudistest nägin, et ka Eestis läks ilm ilusaks ja tulid ikkagi valged jõulud. Nautige siis lund, kuniks seda on!