Esimesed muljed talvisest Tenerifest

posted in: Personaalne, Reisimine | 4
Vaade meie korteri rõdult

Oleme nüüd kolmandat päeva Tenerifel talvitumas. Siin muidugi ei saa eriti aru, et tegu oleks talvitumise või jõuludega. Ilm on suvine, päike paistab, õlu maksab rannas 1 euro pint, kõik kohad on rattureid täis ja üldse on väga muretu. Käisime eile ka kohalikel eestlastel Kompassis külas ja tellisime Olavi käest kõik võimalikud tuurid ja piletid.

Lugesin lennukis läbi äsja ilmunud raamatu “Minu Tenerife” ja peab tunnistama, et see oli väga hea. Hea just selles mõttes, et esimesed kaks päeva tabasin ennast pidevalt kogemas ja tegemas samu asju, millest raamatus juttu oli. Kohvikus Barraquito-t joomas, skuutritega kulgevaid vanamutte vaatamas, poes vestlevaid kassapidajaid kuulamas jne. Elu ongi siin esmapilgul täpselt selline nagu raamatus ja selles mõttes on autor esmamuljed hästi paberile saanud.

Muljetest veel niipalju, et elame ca. 2 km kaugusel rannast Roce del Conde subdivisionis Adeje linnakeses. Rentisime lennujaamast ilgelt kirve hinnaga Opel Corsa, mille peame 23. dets juba ära andma. Siis oleme kuni 27. detsembrini jala- ja rattamehed ning siis saame Seat Ibiza, mille Olavi meile palju parema diiliga sebis. Kuni 27. detsembrini elame Adejes, siis kolime kuhugi mägimajja. Homme on meil plaanis eestlaste poolt korraldatavale terve päeva kestvale saare tuurile minna. Täna aga tuuritame ise siin mööda idakallast – hetkel tiksume El Medano rannalinnakeses, kus tuul on selline, et viib kübara peast (sellest ka niipalju surfareid). Panime just pintslisse pannkoogid banaani ja nutellaga ja jätkame retke põhja poole.

Kokkuvõttes on talvitumine Tenerifel minu meelest väga hea mõte – kohalikud hinnad on samad või odavamad kui Eestis (bensiin näiteks 0,89 eur liiter). Samas on ilm selline, et tahes tahtmata läheb hommikul kell 7 uni ära ja energiat on ka palju rohkem kui Eestis.

Eile õhtul käisime Mariaga meie kunagist hotelli ja kohtumispaika üle vaatamas – umbes-täpselt 11 aastat tagasi saime siin samas Playa del Duque-s Mariaga “tuttavaks” (kui härra Hiielaid purjus Jaagu öistest murdlainetest päästis). Tuli äratundmisrõõm peale küll!

Internet pole siin raisata – sain mingi hindu käest 2 GB mobiili hingehinnaga (40 eur) ja hetkel oleme kohviku wifis. Järgmise korrani!

4 Responses

1. oik

Saan aru, et tegemist on küll puhkusereisiga, kuid siiski kui võimalik, võiksid kajastada palju kinnisvara maksab, üürihinnad, millised väljavaated on äritegevuseks jne.
    Kuskil eespool rääkisid kunagi, et lähed proovid maanteratast, mis muljed sellest said?

2. Roosaare

Ok, katsun silmad lahti hoida. Hinnad on väga seinast seina – siin turistimekas tundub, et 2toaliste hinnad algavad kusagilt 60 000 eurost ja majad lähevad üle miljoni välja. Aga päris mitmed eestlased on siin kv vahendajad.

Maanteeratta bronnisin homseks ära, sain 6ks päevaks 90 euroga. Ülehomme siis ründan Teidet 😉

3. Ahti

Huvitav kui palju seal ühele inimesele elamiseks kuus kulub kui pikemalt seal olla?